Rabu, Januari 28, 2009

ada benda nak kongsi

pada suatu ketika dahulu, aku melompat dari blog ke blog lain seperti biasa.
terjumpa entri ini di blog cikgu jimi

sambil baca, sambil menangis.
sejak itu aku memang selalu singgah blog ini.

seorang cikgu yang bukan sekadar cikgu, tapi juga seorang pendidik yang istimewa dan penuh dedikasi.


ok. baru sebentar tadi aku bosan-bosan tak larat nak lukis struktur otak sendiri.
maka aku pergilah melompat lagi.
sampai ke entri ini.
aku rasa aku terlepas pandang entri ini sebab aku tak pernah baca lagi.

*tiba-tiba air mata tak terkawal.

mengingatkan aku kepada Nunut yang mati masa aku tingkatan 2.
:(

-habis-

5 ulasan:

hafizKAMID berkata...

siapakah nunut??

hafizKAMID berkata...

sgt menusuk jiwa
terigat pulak kt chekgu yg pernah mengajar

biskott berkata...

Nunut-kucing aku.yang paling aku sayang.huhu.

anjut berkata...

aku dah nampak banyak kematian depan mata aku..jai, bulat, teyna, teyna II, itam...sedih woo...

biskott berkata...

uhh..sedih..