Jumaat, September 12, 2008

semuanya puteh

marketing presentation kumpulan aku dah selesai. kitorang semua pakai baju warna puteh hari inip. chumeyl-chumeyl. bagus-bagus. walaupon tadi aku berchakap dengan sangat laju macam keretapi jepun takpon concorde yang dah tiada lagi perkhidmatannya sebab tinggal 2 minit saja lagi. dan aku pikir aku patot bagi lebih masa aku sikit kat Che Lina. maka, aku tak menghurai panjang. cukup sekadar pernyataan dan sedikit ulasan.
keseluruhan: sesi soal jawab berjalan dengan lancar (tapi bukan aku yang jawab pon. perot aku tengah saket gilerr. tak ada maknanya aku nak berpikir). mendapat pujian daripada Dr.Azmi. lega.

perot aku saket lagi. tak tahu sebab apa. mungkin sebab cuti-cuti malaysia tu kot. tak pon stres aku tak hilang lagik. malam inip berbuka puasa dengan budak-budak pompuan tahun 3. bertempat di Azalina cafe. oh, aku rindukan Nazri cafe. aku terkenang-kenang nasi padkapau.

kuiz 16 haribulan. kena baca. hoihoi.saket.

-habis-

Tiada ulasan: