Jumaat, Ogos 22, 2008

sudah jumaat rupanya

subuh aku agak dinosaur hari inip **sigh.aku off alarm. aida tak ada nak kejut aku.wuwuwu~
pagi-pagi bangun dah saket perot. gilerr saket. mesti sebab aku makan jeruk buah salak semalam**perut kosong makan jeruk memang gilerr.
bangun-bangun aku terus on laptop. ingat nak sambung buat assignment marketing aku yang tertangguh sejak semalam. tapi baru aku teringat. aku lupa nak ambik buku dengan Bunga. haih. tunggu makan tengah hari lah baru aku buleh ambik buku itu.
pagi-pagi kerja aku download saja. semenjak laptop baru diservis, kenalah download untuk membina kembali koleksi lagu-lagu yang telah hilang itu**sob3. (semalam aku ulang-ulang dua lagu meet uncle hussain saja siang ke malam: halusinasi, pari-pari bawah angin)

crush
disturbia
i kissed a girl (?!! aku bukan les wei. gay pon bukan.gilerr la katy perry inip.)
situasi
fine
damaged

malam tadi makan kat Mutiara. ada lipas kat kaki aku (aku ingatkan misai kuchen maka aku buat bodoh saja). lipas tu pergi kat Lestari. memang melompatla budak tu, dia memang anti-lipas. aku malas nak kesah pasal lipas. yang penting aku dapat tengok kekasihku seru. agak angker la cherita inip. setiap minggu memang menarik. tapi aku missed minggu lepas.sigh.bila lah Nazri nak buka balik.aku nak nasi padkapau dengan harga RM3.50 saja.aku nak nasi puteh berlauk dengan harga RM3.50 saja. aku tak perlukan 4.50.

lab report tak siap lagi. tettt.
marketing pon. tettt.
assignment mr.sameer pon. tettt.

balik kampung atau tidak. sama saja. aku tetap tak buat kerja. haha. bak kata Inchek Farreq: duduk la lama-lama sampai lebam bontot. nak buat macam mana, aku memang dasar pemalas. no objection.haha.

-habis-

Tiada ulasan: