Ahad, Ogos 03, 2008

biskut layan kuaci

lupa aku nak cherita. tadi pergi tengok variasiswa: pertandingan persembahan budak-budak 1st year. aku tak berapa fokus sangat sebab aku asyik layan makan kuaci. agak tersedak dan hampir tercekik sebab aku lupa bawak air. selain itu, aku kerap tertelan sekali kulit kuaci sebab makan dalam keadaan gelap.

habis semua persembahan, kitorang terus pergi minum kat khalel. makan la roti canai sikit, tosai sikit, kongsi berempat. tapi, bengang betol dengan sekumpulan mamat motor besar neh. kitorang minum saje pon, bukannya menggedik kat situ ke hape. diorang asyik usha kitorang sampai kitorang rasa tak selesa. tapi buat biasa jela, borak-borak. sudahlaa asyik usha, pulak tu ade seorang mamat neh siap ambik gambar kitorang guna henset. macam haram. kitorang malaslah kecoh-kecoh dan gelabah: diam saje dan buat tak tahu. memang perasan dan bajet menarik diorang tu. gelabah lagik. Bunga lambai-lambai tangan dan 'whistle' sikit sebab nak panggil mamak itu. tiba-tiba: kenapa?awak panggil saya ke?-kata mamat yang gelabah itu. mengong. gilerr gelabah.

sampai kitorang nak pergi kaunter nak bayar pon diorang pandang tak lepas. gangguan seksual betol!

-habis lagi skalik-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn pasan sgt, diorg bukan nk usha ko pun... diorg usha ko ny tosai tu sedap sgt kot... tosai kat khalell memang sedap pun, tp aku tak lalu la nk makan...

biskott berkata...

ahaha..
ak jarang makan tosai..
slalu aku cilok je org punye..
haha..