Khamis, Oktober 29, 2009

surat untuk yang berkenaan: edisi kebakaran.

haih. saya memang akan back-up kawan saya yang saya rasa patut saya back-up. normal lah tu.


tapi tak terlintas pula nak boikot anda. sebab tak ada alasan untuk saya boikot. saya cuma membebel sikit je (walaupun memang pasti bebelan itu sekadar meluahkan rasa tak puas hati saya, bukan untuk memberi kesedaran. haha)

saya bukan perempuan luar biasa (saya cuma perempuan separa aneh).


naluri keperempuanan saya memang macam ini. tak tahulah kalau naluri keperempuanan orang lain. siapa yang tak terbakar dengan ayat yang membakar walaupun orang yang membakar tak sedar pun dia sedang membakar. siapa yang tak terasa kalau kawan saya terbakar. tak pasal saya pun boleh jadi terbakar walaupun saya bukan mangsa kebakaran (?)

(ceh ayat dah bernada emo semula hahaha)


kesimpulan, saya tak boikot anda lah. tak ada faedah pun. saya cuma kutuk je kadang-kadang. haha. kutuk dengan boikot tak sama kan? (bagi aku tak sama hehe)




apaapa pun, minta maaf lah ya.

sekian, terima kasih.



yang benar,
perempuan yang berangan-nak-naik-motosikal-dengan-hubby-dia-suatu-hari-nanti-pergi-pasar-dating-sambil-beli-ikan.

Tiada ulasan: