Rabu, Oktober 14, 2009

lega wehh dah dapat pseudo-on-call

pukul 2 tadi aku terjaga dengan terkejut macam nak rak dari tidur sebab telefon aku berbunyi. tachycardia (sila google) betul. mana taknya, aku genggam henset aku kuat-kuat lepas itu letak tepi pipi. volum semestinya maksimum, berdesing telinga aku. ahaha.

jawab soalan pun rasa jantung aku macam laju giler pam. nak buka helaian buku pun menggigil-gigil. berpeluh walaupun sejuk. agaknya, inikah apa yang orang rasa masa hari nak kahwin nanti? (tak ada kaitan. ahahahahahah)





ok, kepala aku sakit lagi sebab bangun terkejut. aishh.


tapi takpe. lepas ini bolehlah membasuh baju dengan aman. hoho.

*stres punya pasal, aku tangguh aktiviti membasuh baju selama seminggu. tinggal sepasang baju kurung saja untuk pagi ini. tak larat lah nak kumpul syiling 50 sen untuk guna mesin basuh. aiyooo. jom basuh baju!

Tiada ulasan: