Selasa, Julai 28, 2009

acara tergempar lagi menggemparkan

saksikan saya beraksi dalam perlawanan futsal pusat pengajian sains farmasi pada 2 ogos nanti.

perlawanan ini merupakan acara yang julung-julung kali diadakan bagi mencungkil bakat pelajar-pelajar sains farmasi bermain futsal terutamanya golongan yang jarang bersenam seperti saya.




jika bernasib baik, anda bakal dipersembahkan dengan skil kaki bangku saya.
jika tidak, anda bakal menonton skil bersantai-santai di bangku pemain simpanan.



sokonglah Pendekar Marang Kerapu FC! yiehaaaaaa!




*aku langsung tak pernah main futsal. saja nak mencuba. menarik sangatkah bermain futsal?




-habis-

3 ulasan:

futbolmaster berkata...

futssal best giler.meh menuntut ngan aku

biskott berkata...

oh yeh?
tak sempat lah nak menuntut.
ahad ni nak main dah.
hahahaha.

merrymur berkata...

salam,biskut dib dip,aku dh kembali semula.ak mau link kn blog kmu iyea,makacih