Isnin, Ogos 03, 2009

pendekar marang kerapu FC

elleh mejah. setakat tag macam tu, kacang putih je.

Nama : Adibah Murayadi

Nama Pangilan : Dibah, Deep, Biskut

Tarikh lahir : 10 Januari 1987 (perhatian: aku sama umur dengan mejah)

tempat lahir : hospital Segamat

Status : single and available

Hobi : tidur, makan, melayari internet

Makanan kegemaran : semua yang halal dimakan, aku makan

Minuman kegemaran : teh O aish

Cita- cita : cita-cita selalu berubah. macam mana?

pengalaman buruk : kena marah. sesungguhnya kena marah lebih memeritkan daripada sakit jatuh motor.huhu.

Pengalaman manis : dapat jejak singapura dan bandung.

Perkara yang disukai : membuat kejutan
Perkara yang tak disukai : bau ketiak masam di tempat awam. wekkkk.

Harapan : semoga cita-cita saya tercapai.


sekarang, laporan perlawanan futsal.
ahad lepas saya telah mempamerkan skil kaki bangku.

perlawanan pertama: Pendekar Marang Kerapu FC vs Bola Pink Punyer FC
keputusan: 1-2
(waktu ini aku jadi pertahanan. memang tak berjaya bertahan.haha)

perlawanan kedua: Pendekar Marang Kerapu FC vs Action Kome
keputusan: 0-1
(waktu ini aku jadi penjaga gol. bolos di saat-saat akhir. kecewa.huhu)

memang tak mara ke separuh akhir. TAPI aku dapat masuk separuh akhir sebab ganti Yana pasukan Selipar FC yang juga merupakan pasukan tahun 4 (pasukan pilihan). stres sebab pasukan ini hebat bermain tapi aku saangat tak reti. huhu. aku tak berapa menyumbang sangat pun, agaknya sebab tu selalu seri tanpa mata.

separuh akhir: Selipar FC vs Action Kome
keputusan: 2-1 (penalti)

Selipar FC mara ke peringkat akhir. setelah seri tanpa mata semasa perlawanan dan semasa penalti, Selipar FC terpaksa tunduk kepada Pen Merah FC sebab kalah masa toss-coin. tak apalah, korang memang mantap! (aku je yang tak.huhu)

tapi
gembira sebab dapat juga pingat saguhati. yeayyy!!


-habis-

4 ulasan:

anumz sarah berkata...

WAhhhhhhhHHHH!!!! Aku suke laporan marang kerapu FC biskott!! Hehe.. Trimas biskott utk liputan yg ada isi dan kelakar. Siries aku x penah tunggu laporan futsal sebegini interested. Apatah lagi sukan2 lain. Kesah pun tidak..Perghh...

p/s: Ko punye laporan sng paham. Laporan sukan kat tv x best.Plus aku mmg buta sukan! XP~~

biskott berkata...

ohh sebab aku pun buta sukan.

aku tak reti nak menggambarkan sudut tendangan bola mahupun aksi-aksi luarbiasa.

asal paham dan sampai, sudaahhh. kan?

hehehehe

anjut berkata...

ok r tu dpt sagu hati!haha!kau ni tak tau bersyukur.

btw, tag ni melambang kan pemikiran kita skrg tau. sbb jawab based on ur maturity..so, hasil kajian mendapati kau ni adalah..hurmm, susah nak ckp..hehehe!

biskott berkata...

aku gembira apa dapat saguhati.
hehehe.

ooo..based on maturity eh. elleh mejah, cakap je laaa..sejak bila ko malu-malu nak bagitahu nii.hahhahaha