Jumaat, Julai 10, 2009

nombor cabutan bertuah: dua kosong tiga. bukan nombor ekor tahu.

akhirnya aku dah bebas daripada kuarantin di hilton! tiada lagi topeng suria baja hitam!

sekarang, 203.nombor bilik aku yang baru. mula-mula aku tak suka sebab selama 3 tahun berturut-turut aku duduk 002 (aras bawah) tibatiba kena naik tingkat. mengikut kakak opis, aras bawah akan/sudah jadi penempatan (ke petempatan?konfius) budak-budak palapes sebab blok mereka sedang direnovasi. uhh. maka kami penduduk setia aras bawah dipaksa naik ke atas. pasrah. huuu. bilikku (ceh claim bilik sendiri pulak) telah diambil orang.

tambahan lagi, terpaksa bersabar lebih sebab tandas aras 2 sedang direnovasi juga. tandas aras 1 air tak kuat. maka seluruh penduduk blok ini akan berebut tandas aras 0, terutamanya tandas yang dekat dengan bilik lama aku sebab marveles punya. apa kejadahnya buat make-over tandas masa dah nak masuk semester baru. haish.

TAPI 203 ini ada keistimewaannya. wifi di katil aku lebih bagusss dan masyukkk berbanding dulu. siap Ida berjaya download ghost musim 2 sampai habis. hehe. alhamdulillah. kabinet aku pon tak kopak-kopak macam di bilik lama dulu. suasana dan pemandangan lebih terang dan menarik sebab bila tengok tingkap boleh nampak langit dah. kalau bilik lama, tengok tingkap nampak ampai.

roommates dua-dua junior tahun 2, seorang budak seni halus, seorang lagi budak hbp. setakat ini ok lagi tak ada masalah.hoho.

harapan saya, tiada lagi lelaki berbogel datang membuat huru-hara di blok ini (beberapa hari yang lepas ada kes, gilerr tak senonoh lelaki bogel itu menghendap orang mandi dan memeluk orang tengah cuci baju secara paksa. nasib baik dah kena tangkap. huhu).

sekian laporan dari 203.

-habis-

Tiada ulasan: