Khamis, Februari 26, 2009

huru-hara lagi

aku stres minggu ini. tapi belum tahap depresi lagi lah kot. (tapi mungkin juga menghampiri status itu. haha)
stres sebab kuiz CNS esok dan baaanyak lagi aku tak ulang kaji.


padan muka. padan muka. padan muka.


ditambah dengan 'hari cuti'. menjadi-jadi ketidakstabilan diri aku. kelmarin menangis sampai tertidur dan tak pergi dua kelas. kalau aku pergi pon, bergegar nanti dewan kuliah. mana tahu, tiba-tiba aku jadi si Hijau.


sebenarnya,
aku naaak sangat balik rumah.
dah kira tahap homesick dah ni.
tapi tak buleh balik sebab banyak lagi kerja nak diselesaikan.
huhu.


-habis-

6 ulasan:

I.Z.z.a.T.I S.A.n.u.S.i berkata...

chilll.... siapkan sume keje (or test) yg patut then balik je.

biskott berkata...

sedang berusaha.
wihuuu~
ehem,
tapi tak jadi balik jugak kot.
heheh.

anumz sarah berkata...

Tolan je apo yg berlaku biskott. Hidup ni kalau x diduga payah juga. Semoga kau berjaya menelan realiti tp still dpt enjoy life juge.

Salam lapar,
anum

biskott berkata...

anum: betul betul. kalau tak ada dugaan, bukan hidup namanya.
heheh.

Are::Teem berkata...

go go dibah!*pegang bena*...u can do it bebeh!~

biskott berkata...

ateem: fuiyoo.ada banner. terharu aku. *sob sob