Rabu, April 29, 2009

mungkin dan sebab

tatkala aku mula taip ini, jam dah pukul 2.28 pagi.
apa kejadahnya aku tak tidur lagi?! dan apa kejadahnya aku taip-taip pepagi tak buta macam ini?!

mungkin kalau Che Lia ada sekarang, kecenderungan untuk aku tidur sekarang adalah tinggi sebab Che Lia tidur boleh tahan awal melainkan hari peperiksaan dan kuiz yang kritikal.

mungkin kalau Aida ada sekarang, kecenderungan untuk aku tidur sekarang adalah tinggi sebab Aida tidur bukan boleh tahan awal tapi sangat awal melainkan kalau dia rasa dia tak nak tidur awal.

itu mungkin. tapi hakikatnya tidak mungkin.
sebab Che Lia tidur di rst sebab dia ulangkaji dengan rakan-rakan seperjuangan untuk kertas pemodelan drug, bagus juga untuk dia, sekurang-kurangnya dia kurang sedikit stres tidak melihat aku yang begitu bahagia bersenang-lenang dan bermalas-malasan sebab peperiksaan dah habis.
sebab Aida dah balik rumah dengan selamatnya, nasib baik aku tak kantoi gelak/senyum sensorang depan skrin laptop depan mak dia(almaklum kalau dah berada dalam dunia ym aku gelak/senyum memang tak ingat kiri kanan, macam orang gila). kalau tidak, haruslah dia bertambah konfius. sebenarnya mungkin dia perasan kot aku dah macam orang gila sebab dia masuk bilik aku langsung tak sedar sebab khusyuk gelak sensorang. isyhisyhisyh. tapi makcik memang baik =)

secara kulit kacangnya, aku patut tidur sekarang.


-habis-

1 ulasan:

Syed Mohd. Aiman berkata...

ala biasa la... org yg tak tidur malam.. huhu =P