Rabu, April 01, 2009

mimpi misteri

malam tadi aku mimpi,
aku tulis satu surat yang berbunyi begini lah lebih kurang:

"awak dah berpunya ke belum? kalau belum, saya nak kawen dengan awak. awak sudi tak?"

dan aku hantar surat ini kepada seseorang. hantar pakai tangan lagi. tapi aku tak boleh nak ingat siapa orangnya.
haha.
kecewa kan? aku nak juga tahu siapa.
hehe.


-habis-

7 ulasan:

anumz sarah berkata...

misteri sungguh. Haha~ XP.

p/s:Menunggu kad undangan kawen dr biskott. Rasa2nya adakah bunga telur atau biskut jadi gift??

Are::Teem berkata...

sgt mistweri..sapekh yg bertuah tersebut..kah3

biskott berkata...

anum: lebih suka bunga telur. klasik. lagipon sekali seumur hidup kaan pakai bunga telur (berangan berangan).hehe

ateem: bertuah laa sangat. ke aku yang bertuah dapat si dia?wakaka

hafizKAMID berkata...

kah3
ntah2 mak ko dah tolong carikan laki untuk ko kot.
try la tanye die..

biskott berkata...

jawa: ko jangaaan. eh, tapi kalau betul, ok juga aku rasa. hahaha.

*SailorMira* berkata...

wah3...beshnyerrrr.....dieba sambung lagi mimpi tu.bile dah tahu sape bagitahu ehhhh

biskott berkata...

amar: tu la pasal. harap harap sangat ada sambungan.heee.