Selasa, April 06, 2010

entri banyak gambar




tiba-tiba rasa nak letak gambar benda-benda yang ada kat bilik aku. sori la, gambar biasa saja, guna kamera henset 2MP saja.

*kalau kamu rajin, cari komtar di gambar terakhir.
*aku tak ada mouse-pad untuk alas tetikus aku. jadi aku guna kertas A4 saja. agak menyedihkan haha.
*aku suka tetikus tu sebab leper. sebab itu aku cilok daripada kakak aku (dia pun peram je dalam kotak, apa barang)
*tabung kucing aku dah nak penuh. yihaa simpanan untuk masa depan.
*aku tak pernah guna meja untuk study. sebab aku cuma study atas katil. aku rasa katil lebih memberi inspirasi haha.

hari ini aku rajin kemas bilik. mungkin mood aku terlebih bagus. sebab aku jarang serajin ini haha. kalau mak aku tau ni, mesti menangis kot, terharu. dia saja paham: aku memang tak suka kemas rumah. kalau aku buat, bermakna hari itu aku sangat enthusiastic. heheh.

Tiada ulasan: