Rabu, April 28, 2010

LI buat origami

biskott meri: weuyyy
biskott meri: hoit
biskott meri: apa cer LI
lil' bro: aaa
lil' bro: boooooossaaaaan
biskott meri: haha dgr2 moto mati tgh jalan?
biskott meri: dah tu?
lil' bro: haah
lil' bro: menyorong aa
biskott meri: dah tu tak lambat ke?
lil' bro: lambat la
lil' bro: setengah jam
biskott meri: haha bos kata apa?
lil' bro: xcakap ape
lil' bro: sebab die x tau HAHAHA
lil' bro: hari first biase ar
biskott meri: hahaha sengaaaal
biskott meri: boleh pulak dia tak tau
lil' bro: dah die sibuk
biskott meri: li buat apa je?
biskott meri: apa yg bosan?
lil' bro: buat origami


adik aku. sengal. sengal sengal pun dia je laa adik yang aku ada. kecik-kecik gaduh dengan dia je (sebab aku tak gaduh dengan kakak dan abang aku sebab jauh beza umur). lepas itu bila dahi dia terhantuk kat bucu pintu masa raya tahun bila tak ingat sampai berparut sikit lagi nak jadi harry potter, aku gak yang kena piat telinga (aku tetap rasa tak bersalah. siapa suruh dia lari-lari dalam rumah masa maghrib haha). dia la yang paling kerap kena kurung dalam jamban dulu-dulu sebab merengek mintak mainan yang bukan-bukan dengan mak aku, padan muka (zaman tu kalau kena kurung dalam jamban macam gila bersalah ar haha dan hukuman tu macam teruk gila la konon-konon. zaman sekarang ada?)

dah besar-besar ni, memang kena bebel dengan aku laa. bangun lambat, asyik tido, dan aku saspek dia yang letak hentai dalam laptop aku dulu tanpa aku sedari sampai diserang trojan, sampai orang yang repair tu tuduh aku tengok hentai macam cilakak (tapi aku malas nak sound part ni). heh rupa macam nerd rupa-rupanya ada hati nak tengok hentai haha. takpe, dia dah insaf kot sekarang. haha.

tapi dia baik. aku suruh dia buat apa pun, patuh je haha. suruh beli kicap, dia pergi, suruh on TV, dia on-kan, suruh buang sampah, dia buat, suruh buangkan bangkai cicak yang sungguh menggelikan, dia buat gak.


heh apahal aku cerita pasal adik aku.

Tiada ulasan: