Jumaat, April 16, 2010

bila diri ini dikhianati.

kecewa. sedih. rasa nak mengamuk pun ada.
huhu.










tadi aku order mcd delivery.
aku dah lama tak makan mcd, jadi aku order menu kegemaran aku: Big Mac.
kenapa aku suka Big Mac? sebab dia ada 2 lapis daging, tinggi sampai susah nak masuk mulut aku yang comel ni.
lagi satu sebab dia ada timun jeruk tu.


perkara pertama aku buat ialah letak sos kat daging dalam lapisan pertama.
tapi,



tiba-tiba aku terasa ada sesuatu yang tak kena.
apasal lain macam je BigMac aku ni.




aku angkat lapisan pertama roti+daging tu.
jumpa roti untuk fasa lapisan kedua.
aku angkat roti tu.
daaaan,
aku nampak sesuatu yang saaaangat TAK PATUT.







TAK ADA DAGING KAT LAPISAN KEDUAAAAAAAA.
:(

bangang.
gilaa sedih.
nafsu makan dahlah tengah membuak-buak.
tiba-tiba jadi macam ni.



tapi aku boleh buat apa.
delivery. bukannya makan kat restoran.
kalau kat restoran, senang la aku nak tukar.
huhu


lastly, aku makan juga.
kan tadi aku cakap BigMac tinggi sampai agak susah nak masuk dalam mulut aku yang comel ni.
tapi tadi cepat je aku habis makan sebab BigMac tak lagi tinggi :(
makan pun tak ada perasaan.
huhuh.



:(

Tiada ulasan: