Jumaat, November 20, 2009

jam-jam terakhir di kelantan

akhirnya sudah habis exam.




esok balik Penang.

masa kemas-kemas barang, teringat pula hari pertama aku sampai sini.
hari pertama aku memberontak tak nak duduk bilik 342 ini.
hari pertama siap berniat jahat nak squatting kat nurani.
hari pertama ulang-alik angkat barang pergi nurani.



tapi lepas itu aku pasrah saja.


ada hikmahnya aku dapat bilik ni.
roommates aku 2-2 baik.
selalu bagi aku makanan free (ini memang selalu haha)
selalu layan aku bergosip.
selalu melayan kucing pakai loceng dalam bilik (aku dengan Ada je, Fiza geli dengan kucing haha)
tak kisah aku tertidur dengan lampu terbuka ke tertutup ke.








kepada Fiza dan Ada,
terima kasih sangat-sangat.
minta maaf salah silap semua.
kalau ada peluang dan masa, mungkin kita akan jumpa lagi.


oh ya, lepas ni kalau makan, mesti habiskan tau.
sebab akak tak ada dah nak tolong habiskan kalau korang tak habis makan :P
selamat berjumpa roommate baru semester depan. siapa agaknya :)

Tiada ulasan: