Selasa, November 17, 2009

badan aku memang kompleks

bermula semalam, aku macam tak ada selera makan.
aneh.


aku tak suka macam ni.
sebab nanti kebolehan perut aku untuk mengembang secara luar biasa akan menurun.
nanti aku kurang boleh makan banyak-banyak.
boleh makan banyak-banyak, tapi kena berperingkat,
supaya kebolehan perut aku untuk mengembang kembali semula.





heh.
sedap pulak burger yang aku makan ni.
nasib baik tak bagi orang kat bilik sebelah.
*sebab masa balik dari pasar malam, mood aku hilang, terus rasa nak bagi burger ni kat orang lain haha*




STADI LA WEI!! SATU PAPER JE LAGI!!!

2 ulasan:

Are::Teem berkata...

kau kau kau!
jgn hilang selera!
dah lebih slim dr aku!hahaha

biskott berkata...

huhu idonowaila ateem.
huhu