Isnin, Jun 22, 2009

santaisantai

aku tak tahu nak tulis apa. barangkali dah banyak sangat sambungan neuron aku yang putus sebab aku malas berfikir dan menjana otak aku. mana buku sudoku aku? *aku pernah terbaca, sudoku boleh menjana otak supaya berfikir, maka tak adalah berkarat macam rim motor yang dah lama tak sapu minyak.

baik, buku sudoku aku dah hilang.

mungkin aku patut fikirkan satu perkataan. hoho.
KARIPAP.



siapa yang tak kenal/tak pernah tengok karipap, sila lihat gambar di atas. siapa nak definisi karipap, mungkin kau orang patut wiki/google/guna kamus dewan bahasa edisi terbaru.


agak-agak kan, siapa orang pertama yang menjumpai/mencipta karipap ya?

haha.sekian terima kasih.


tiada kaitan.
berikut adalah video-video menarik daripada satu rancangan televisyen jepun, Masquerade. apa yang unik pasal rancangan ini ialah ia memaparkan persembahan-persembahan pentas yang unik. cerita banyak pon tak guna, kena tengok sendiri. ada banyak lagi video menarik, tapi sila cari sendiri di tiub anda (youtube).






6 ulasan:

Are::Teem berkata...

hey kau!gile kiut la video 1st tu!hahaha...
geram aku!hebat!

biskott berkata...

kan?kan?kan?
kiut gilerr.
memang mengagumkan dan hebat.

anjut berkata...

biskot..aku nak makan karipap...

biskott berkata...

aduhai kesian inchek anjut ni nak makan karipap..nanti aku belikan eh..kalau nak buat sendiri tak sempat (macam laa aku tahu buat kulit dia)

anumz sarah berkata...

Haha... biskott. Geli hati dgn video kedua, Suka2. Hoho... Kenapa karipap? Curang dgn biskut. haha... ^^

biskott berkata...

haha.video kedua tu memang lawak tapi memang kreatif lah.susun atur pon bagus.

ehem, bukan curang tapi kami kawan baik. teman tapi mesra. ahahaha.