Khamis, September 24, 2009

entri edisi raya 2009

raya aku tahun ini tak berapa meriah.
sebab:

1. tak cukup korum. kakak aku balik kampung mertua. jumpa dia pun 2 hari sebelum raya. tak dapat berlama-lama dengan batrisyia. tak cukup korum memberi impak yang saaaangat besar sebab adik-beradik aku sikit.
2. ayah aku sakit perut pagi raya pertama. jadi, tak dapat ambil gambar pagi hari raya pertama. ambil gambar mesti pagi-pagi sebab bila tengah hari semua dah tidur.
3. raya kedua, abang aku dah balik kampung mertua pula. makin tak cukup korum. dah lah tak selalu jumpa. dan tak dapat berlama-lama dengan adam.






tapi, tak apalah. sekurang-kurangnya ada:

1. duit raya
2. mercun dan bunga api
3. makanan yang enakenak
4. kuih raya beli yang sedapsedap
5. tv


tapi duit raya tak boleh beli kemeriahan raya, kan?



apa-apa pun,
aku suka Hari Raya sebab dapat tengok ramai lelaki pakai baju Melayu. nak nak pakai samping kat dalam.
gilerr smart doh.
serius smart.
selain itu, rasa macam tertonjol sifat penyayang orang yang pakai baju Melayu itu walaupun dia mungkin tak berapa penyayang secara hakikatnya. wakakaka.




Selamat Hari Raya :)

2 ulasan:

Are::Teem berkata...

aku suke raya
ade duit raye
ada gambar raye
ade sedara mare
ade anak terune
ada anak dare
*pantun*

biskott berkata...

tak ada gambar raya.
huwaa.