Selasa, Disember 09, 2008

saya berani

telah bersawang nampaknya lantaran rasa malas dan tak ada idea. semua bertukar menjadi draf yang menambahkan jaringan sawang. tambahan lagi internet sangat lembab nak mati.

maka, aku jawab sajalah tag dari Inchek Mejah.

(ambil vakum. vakum segala sawang yang bergantungan indah)

1. What is the relationship of you and him/her?
rakan seperjuangan di smapkajang.

2. Your 5 impressions towards him/her.

1. dia kelakar
2. tapi kadang-kadang saya rasa dia hot-hot-temper sikit.agak menakotkan.
3. dia buat kerja dengan bersungguh-sungguh
4. dia bijak
5. dia baik hati

3. The most memorable things he/she had done for you.
dia pernah tersepak (ke menyepak?haha) bekas pensel saya. tatkala itu bekas pensel saya terjatuh di lantai koridor 5 musytari, dari tangan saya sewaktu saya sedang berjalan ke makmal.

4. The most memorable things he/she have said to you?
"kita memendam rasa..bla..bla.."(dia nyanyi lagu ajai-nurul tatkala pada suatu hari saya masuk melawat 5 musytari.haha)

5. If he/she become your lover, you will…
gelak kuat-kuat dulu.

6. If he/she become your enemy, you will…
buat-buat betolkan tali kasut kalau nampak dia.

7. If he/she become your lover, he/she has to improve on his/her
huh?tak tahu lah.

8. If he/she become your enemy, the reason is
dia curi teman lelaki saya?hahahahaha.

9. The most desirable thing to do on him/her is?
saya nak siasat bekas pensel dia warna apa sekarang.

10. The overall impression of him/her is…
baik dan kelakar sebenarnya

11. How do you think the people around you will feel about you?
saya budak yang bermuka-tak-bersalah.

12. The character of you for yourself is?
saya kurang pasti.haha.

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
saya yang tak banyak cakap.

14. The most ideal person that you wanna be is?
mungkin para cikgu matematik saya dari sekolah sampailah matrikulasi. sebab mereka hebat dalam matematik.

15. For the people who likes you, say something about them.
mungkin mereka mempunyai englihatan separa kabur.

16. Ten people to tag: (sepuluh ramai sangatlah.senarai mustahil pon bulehlah)

1.murnix
2.ayeen
3.enie
4.iezzah
5.nieda
6.farreq
7.own
8.naxrien
9.pakcik ichigo
10.sya

17. who is no. 2 having a relationship with?

dengan pijan.

18. Is no. 3 a male or a female?

dia seorang perempuan.

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
ohoho.nombor tujuh sudah bertunanglah.kihkihkih

20. How about no. 5 and 8?
masing-masing sudah berpunya.

21. What is no. 1 studying about?
berkaitan ekonomi kalau tak silap.di nz.


22. Is no. 4 single?
tidak lagi.

23. Say something about no. 6
dia sangat baik hati.serius.tapi kadang-kadang mulut laser.


hoh.tag inip dijawab dengan sehabis berani tanpa menggunakan sebarang kertas A4 demi menyahut cabaran Inchek MejahAngkasa.

------------------------------------------------------------------------------------------

walaupon raya haji 3 hari, tapi hari raya pertama pon tak berapa serupa hari raya.
tapi sekurang-kurangnya ketupat rendang lodeh sup tulang dan sambal kacang memberikan mood raya.

tapi, tak berapa sangat lah mood raya itu.

melantak ketupat depan tv tengok cherita Labu Labi.
habis ketupat, tambah lagi.
ulang-ulang tambah makanan sampai cherita habis.

lepas itu tidur terbongkang depan tv.

bangun melantak ketupat lagi.
sumbat selagi ada ruang.
ulang-ulang sampai makanan habis.

ohhoooo.
tidur sewaktu musim cuti begini memang enak.

-habis-

Tiada ulasan: