Isnin, November 17, 2008

edisi peperiksaan:hari ketujuh dan terakhir.

subjek: kosmetik dan dandanan
kod kursus: FEL 371/2
masa: 2 jam

peperiksaan sudah habis.wihuuu~!!

err.untuk subjek inip, aku tak belajar cara-cara mendandan diri ok. subjek inip lebih kepada formulasi-formulasi produk kosmetik. contohnya, macam mana nak formulasi satu syampu.kiranya, lebih kepada belajar bahan-bahan aktif untuk produk kosmetik dan kegunaannya.
aku pon dah berjaya buat pemerah pipi dengan tangan aku sendiri.haha.

agak tak puas hati dengan sesetengah soalan. tanya kepekatan bahan yang nak digunakan.manalah aku nak ingat.ingat nama bahan pon dah cukup bagus.haha.

apa-apa pon,dah lepas pon, iya tak?malam inip, insyaAllah ada sesi barbeku bersama rakan-rakan seperjuangan yang baru lepas merdeka inip.haha.

aku rasa macam nak keluarlah sekarang.tapi ke mana ya?

-habis-

Tiada ulasan: