Selasa, Oktober 12, 2010

rumble mumble 7

sejak-sejak ni, macam-macam jadi kat kereta kakak aku tu (yang aku guna sementara untuk balik kampung/pergi kerja/jalan-jalan hujung minggu).


masa baru sampai seremban haritu, window driver jammed time aku dah parked kat jj. jenuh la pergi cari bengkel. nasib jumpa. terbang 175 untuk tukar motor window dan brake pad yang dah haus tu sampai bunyik2 bila brek.


lepasa tu, aritu pintu driver bergesel dengan tiang rumah masa aku konon bajet terer nak keluarkan kereta dari porch. pintu gate belah kanan tak leh bukak sebab kawan aku park kereta dia kat situ. dah tu pulak ada motor housemate kat side kiri kereta aku, tuan dia pulak takde untuk alihkan. calar teruk gak. terbang lagi la duit nak bayar kalau kakak aku nak cat baru T_T


dan tadi aku baru perasan side-mirror driver ter-kepak. ada orang langgar la kot masa aku parking kat mana-mana. huhu T_T


down gila macam ni.
kalau gaji dah masuk, sejuk hati sikit. huhu.

Tiada ulasan: